فرهنگي-دانشجويي
1403/1/27 دوشنبه
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی :
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی :

.

بسم الله الرحمن الرحیم 

《إِنَّا مِنَ الْمُجرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ》

پس از سکوت و انفعال بی شرمانه ی شورای امنیت سازمان ملل متحد و سایر نهادهای بین المللی،سرانجام موعد عمل به وعده ی انتقام فرارسید وباری دیگر، صدق گفتار سران جمهوری اسلامی ایران بر همگان اثبات شد.

این تازه، آغاز پاسخ هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.
کاش چشم های کورشان یک بار برای همیشه براین حقیقت عظیم گشوده می شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش میداند از مرگ و شهادت نمی هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش میداند .
برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند ک نخواهند گذاشت حتی قطره ای از خون کودکان و زنان و مردان بی گناه پایمال شود.
با گرامی داشتن یاد شهید طهرانی مقدم ،شهید سلیمانی ،شهید موسوی ،شهید زاهدی ،شهید رحیمی و سایر شهدای راه طریق قدس ،جامعه دانشگاهی و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرستان رفسنجان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران ,حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات«وعده صادق »را اعلام می دارد و استمرار پیروزی های جبهه ی مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود درجهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم در فضای تمدن ساز دانشگاه پیام نور شهرستان رفسنجان را به جد پیگیری خواهد کرد . 

#به امید آزادی قدس شریف


🔷️🔸️بسیج دانشجویی بقیه الله
دانشگاه پیام نور رفسنجان🔸️🔷️

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر