فرهنگي-دانشجويي
1402/12/14 دوشنبه
بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه درخصوص حماسه ی بزرگ حضور در انتخابات
بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه درخصوص حماسه ی بزرگ حضور در انتخابات

.

بیانیه بسیج اساتید و رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان در خصوص قدرداني از ملت بزرگوار و جامعه دانشگاهي به خاطر حماسه ی بزرگ حضور در انتخابات
 حماسه‌ی حضور پرشور مردم در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزود و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساخت. امت اسلامی بار دیگر با شرکت آگاهانه و بهنگام، جانانه از نظام اسلامی دفاع نمود و بر وفاداری به آرمان امام و شهدا پافشاری نمود. بار دیگر وسوسه‌ی شیطانی دشمنان انقلاب را که تلاش می کردند ملت را از حضور در پای صندوق های رأی دلسرد و مایوس نمایند، نقش برآب نمود. ملت غیور بار دیگر ثابت کردند که ایران اسلامی می تواند با تکیه بر عزم ملت خود، راه استقلال و آزادی را تا نقطه‌ی مطلوب طی نماید. 
اکنون که به لطف خداوند ملت قهرمان ایران از این آزمایش الهی نیز با موفقیت بیرون آمد، بر خود فرض می داریم که خاضعانه و خاشعانه وجود خداوند حکیم و عزیز را به خاطر  این توفیق بزرگ ملی سپاس گوئیم و از  ملت رشيد و هوشيار، به ويژه مردم ولايتمدار رفسنجان و جامعه دانشگاهي اين شهرستان بخاطر آگاهي و وقت شناسي که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدند عمیقا تشکر نمائیم.
امید است منتخبین ملت با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم ارواحنافداه با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، به پیشرفت روزافزون کشور و عزت ملی نائل گردند.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر