فرهنگي-دانشجويي
1402/10/16 شنبه
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در پی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه در پی حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان

.

بسم الله الرحمن الرحيم
"و لا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا فی سَبيلِ اللَّهِ أَموَاتًا بَل أَحيَاءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقُونَ" (آل عمران، ۱۶۹)

▪️ حدود ۹۰ روز از قیام حق علیه باطل می‌گذرد. در تک‌تک این ایام ابتلائات سختی پیش‌روی تک‌تک مسلمانان جهان بوده است. جایی که لشکریان مسلمین علیه سپاهیان کفر صف‌آرایی کردند؛ جایی که بیدارکننده‌ی ذات خفته‌ی شرافت و انسانیت است و جایی که سکوت نیز قابل قبول نبوده و برداشتی جز همراهی با زبان ظلم و استکبار ندارد.

▫️ حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان و شهادت عده‌ای از هم‌وطنان بصیرمان، گواهی واضحی است بر ترس دشمنان از روحیه مقاومت و قدرت ایمان ملت مجاهد ایران.
این جنایت بار دیگر ثابت کرد که دشمنان قسم‌خورده انقلاب و ایران حتی از شهدای این راه نیز در هراسند و به فرموده‌ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام شهید سلیمانی برای دشمن وحشت‌انگیزتر از نام سردار سلیمانی است.

▪️ سال‌ها زحمات و از خودگذشتگی‌های شهدای مدافع حرم و رزمنده‌های سپاه قدس در پی محافظت از مرزهای این سرزمین و خشکاندن ریشه های ظلم و استکبار جهانی در اقصی نقاط این منطقه اکنون ثمره‌اش همچون خاری در چشم دشمن فرو رفته و آن‌ها را زمین‌گیر کرده است و مرزهای بازدارندگی مارا تا دروازه‌های دشمن عقب برده است و این میراثی است که سردار گرانقدر در ازای تحمل فشارهای حداکثری در سالیان متمادی برای این مردم برجای گذاشته است.

▫️ اما شوربختانه در حالی که هنوز یک هفته از ترور سردار شهید سیدرضی موسوی نگذشته است و پاسخ دندان‌شکنی از طرف ایران متوازن با ضربه وارده محقق نشده، ضربه بعدی در درون مرزها و در مراسم سالگرد عزیز از دست رفته‌ی این ملت رقم خورد؛ که این داغ را بر دل مردم تازه‌تر‌ کرده است و حتی امروز نیز پروژه ترور و ناامن‌سازی که خیال خام رژیم و اربابان اوست، در خاک عراق ادامه پیدا کرده و یکی از فرماندهان گردان‌های حشدالشعبی در خاک عراق مورد هدف قرار گرفته است.

▫️ در پی واقعه دیروز و شهادت و جراحت جمع کثیری از هم‌وطنان‌مان در مزار شهدای کرمان رهبر معظم انقلاب در پیامی صراحتاً فرمودند:
ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

▪️ این دستور ولی امر مسلمین است و حجت را بر تمام مسئولینی که از انتقام و پاسخ به تعرضات و تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی صرف موضع‌گیری را یاد گرفته‌اند، تمام می‌کند!

▫️ بسیج دانشجویی نیز این واقعه تلخ و غم‌بار را به تمامی هم‌وطنان داغ دیده و عزادار تسلیت عرض کرده و در پی اتمام حجت امام امت از تک‌تک مسئولین مطالبه‌ی پاسخی صریح و آرایشی تهاجمی در باب این موضوع را دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر