برگزيده ها
1402/7/5 چهارشنبه
آیین میثاق با شهدا بهمراه رونمایی از طرح «مشق زندگی» با حضور حجه الاسلام صغیرا
آیین میثاق با شهدا بهمراه رونمایی از طرح «مشق زندگی» با حضور دانشگاه پیام نور رفسنجان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور رفسنجان، در آیین میثاق با شهدا ، خانواده پیام نور رفسنجان بهمراه  رونمایی از طرح «مشق زندگی» خانواده  شهدا، شهردار و اعضای شورای شهر، معاون فرماندار، معاونین و مدیران شهرداری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور و مسئولین حضور داشتند.
این آیین با سخنرانی شهردار، حجت الاسلام محمد حسین صغیرا مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه پیام نور استان، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان و روایتگری حاج محمد میرزایی فرمانده تیپ حاج احمد امینی همراه بود.
طرح «مشق زندگی ۲ » مجموعه پوسترهای است که برای معرفی فرماندهان شهید و شهدای شاخص شهرستان رفسنجان به همت فرهنگسرای فانوس شهرداری طراحی و تهیه شده است.
شایان ذکر است، در نخستین مرحله، پوستر ۳۲ شهید شاخص شهرستان رفسنجان همراه با گوشه‌ای از زندگینامه و یکی از ویژگی‌های شهید و خاطرات آنها تهیه شده بود
در این مراسم ریاست دانشگاه سرکار دکتر صادقی راد در سخنانی به رشادت های رزمندگان و شهدا اشاره نمودند در ادامه از ایثارگران دانشگاه تجلیل و مراسم گلباران مزار شهدا با حضور پرسنل دانشگاه و مسولین انجام شد.










 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر