برگزيده ها
1401/11/19 چهارشنبه
برگزاری جشن فارغ التحصیلی مرکز رفسنجان
برگزاری جشن فارغ التحصیلی مرکز رفسنجان

.

*برگزاری مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور رفسنجان همزمان با چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی
 
💢 مراسم جشن فارغ التحصیلی ۱۳۰نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز رفسنجان برگزار شد. 

🔹 به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم جشن دهه فجر و فارغ‌التحصیلی ۱۳۰نفر از دانشجویان این مرکز با حضور خانم دکتر معین‌الدینی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان و خانم دکتر صادقی‌راد سرپرست دانشگاه پیام‌نور رفسنجان همراه با تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی و برنامه‌های شاد و مفرح برگزار گردید.

🔹 در این مراسم، خانم دکتر معین‌الدینی، با اشاره به سخنان امام راحل پیرامون اهمیت دانشگاه گفت: از نظر حضرت امام راحل، دانشگاه مبدا همه تحولات است و مقدرات هر کشور به دست دانشگاهیان تعیین می شود و بنابراین دانشگاه بزرگترین  اثرگذاری را در سرنوشت کشور دارد. 

🔹 ایشان ادامه داد: دانشگاه پیام نور در سال ۶۷ با شعار آموزش برای همه، همه جا، همه وقت تاسیس شد و توانسته خدمات آموزش عالی ارزان و با کیفیت را در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و ما در استان کرمان با افتخار اعلام می‌کنیم  ۶۰۱۶۶ نفر از  دانشگاه پیام نور استان کرمان  فارغ التحصیل گردیده‌اند.

🔹 سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود: شما دانشجویان، در چهار سال به قدر توان دانش فرا گرفتید، اما فارغ التحصیلی به معنای پایان کسب علم دانش نیست و باید مطالعه و کسب علم دانش از برنامه های همیشگی شما باشد تا بتوانید همواره اطلاعات بروز را رصد کنید و از قافله علم و دانش عقب نمانید. 

🔹 گفتنی است در ابتدای این مراسم، خانم دکتر صادقی راد سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان در سخنانی خطاب به فارغ التحصیلان گفت: امروز که با نور دانش توانمند شده‌اید، با توکل به خدای مهربان و با عزمی در مسیر اعتلای کشور و ترسیم زندگی شرافتمندانه برای خود و خانواده و جامعه گام بردارید.

🔹 اجرای تاتر، موسیقی و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر