برگزيده ها
1401/6/7 دوشنبه
خانم دکتر صادقی سرپرست دانشگاه پیام نور رفسنجان شد
خانم دکتر الهام صادقی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور رفسنجان معرفی شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام پور محی‌آبادی مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان، دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی استان، خانم دکتر الهام صادقی راد به سمت سرپرست مرکز رفسنجان منصوب و از تلاش های دکتر مهرابی در زمان تصدی این مسوولیت تقدیر به عمل آمد.

حجت‌الاسلام پور محی‌آبادی: دراین مراسم بیان کرد: تنها یک تکریم و معارفه در عالم خلقت از ابتدا تا انتها وجود داشت و خداوند معرفی‌کننده، جمعیت ملائکه و شخصی که معرفی شد حضرت آدم(ع) بود.

وی ادامه داد: در هر پست، مقام و مسؤولیتی که هستیم باید برای رضای حق قدم برداریم.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: در کنار تحقق عینی علم باید نخبه پروری و نیز تقوای الهی در راس امور عالمان باشد.

خانم دکترالهام صادقی راد رییس جدید پیام نور رفسنجان هم طی سخنانی اهداف آینده خود در این دانشگاه را حول محور تقویت تشکل های دانشجویی عنوان کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی این واحد آموزشی اخذ مجوز تاسيس رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد است.

همچنین دکتراحسان مهرابی رییس سابق دانشگاه پیام نور رفسنجان هم در سخنانی اظهار داشت: راه اندازی مزرعه های زعفران و گل محمدی در این دانشگاه از ابتکارات سال های اخیر در راستای درآمدزایی است.






 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر