برگزيده ها
1400/6/17 چهارشنبه
آغاز واکسیناسیون دانشجویان پیام نور رفسنجان و کشکوییه
آغاز واکسیناسیون دانشجویان پیام نور رفسنجان و کشکوییه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از دکتر مهرابی گوهری ریاست دانشگاه پیام نور رفسنجان واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سه شنبه هفته جاری آغاز شده و سایر مقاطع تحصیلی ان شاالله از پنج شنبه طبق جدول زمانبندی آغاز می گردد
ایشان افزود لیست اسامی دانشجویان محترم قبلاً در اختیار پایگاه تجمیعی واکسیناسیون واقع در دانشگاه ولیعصر عج قرار گرفته و با هماهنگی های انجام شده جدول زمانبندی مراجعه دانشجویان کارشناسی بزودی از طرف دانشگاه ولیعصر عج منتشر و در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.
وی افزود :مدارک جهت دریافت واکسن کارت ملی و کارت دانشجویی می باشد و دانشجویانی که کارت دانشجویی آنها مفقود شده می توانند از برگه پرینت انتخاب واحد تایید شده ترم جاری و یا گواهی تاییدیه اشتغال به تحصیل ترم دوم ۱۳۹۹_۱۴۰۰ استفاده نمایند
لازم است دانشجویان محترم قبل از مراجعه موارد زیرموردتوجه قرار دهند
۱- در صورت داشتن هر گونه علائم سرماخوردگی، تا دوهفته و بعد از آن هم بر اساس نظریه پزشک معالج، از مراجعه جهت واکسیناسیون خودداری گردد.
۲- در صورت مثبت بودن تست کرونا تا شش هفته انجام واکسیناسیون صورت نمی گیرد
۳- افرادی که دارای بیماری خاص از جمله آرتریت روماتوئید ،لوپوس، سرطان ها، پیوند ،دیالیز، سابقه سکته مغزی، پمفیگوئید یا هر بیماری خود ایمنی که فرد مصرف کورتون بیش از ۲۰ میلی گرم در روز دارد حتماً باید گواهی پزشک معالج خود را به همراه داشته باشد.
۴- با توجه به دستورالعمل های رسیده خانم های باردار قبل ازمراجعه الزامابه مرکزبهداشتی خودمراجعه نمایند.
۵- کسانی که با بیمار کرونا مثبت در تماس مستقیم بودند تا ۱۴ روز نمی توانند واکسن تزریق نمایند.
۶- به همراه داشتن *کارت ملی + کارت دانشجویی* یاگواهی تائیدیه اشتعال به تحصیل درنیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ یا پرینت انتخاب واحد با مهر دانشگاه در هنگام مراجعه الزامی است.
۷-جهت تکریم دانشجویان عزیز و جلوگیری از ازدحام جمعیت،از مراجعه بدون اعلام قبلی(بر اساس حروف الفبا) جدا خودداری نمایند.
۸- دانشجویان باید توجه داشته باشند که در صورت عدم مراجعه، سهمیه واکسن آن ها محفوظ می ماند و به زودی در همه شهرهای کشور واکسیناسیون دانشجویان انجام خواهد شد.
۹- پذیرش فقط بر اساس زمانبندی اعلامی صورت می گیرد:
درحال حاضر *سه شنبه ۱۶ و چهارشنبه ۱۷ شهریور* صرفاً کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مراجعه می نمایند و اولویت دانشجویان مقاطع دیگربراساس حروف الفبا متعاقبا اعلام میگردد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر